Fredag

Jaha då var det fredag igen då...
Se vad man ska hitta på idag, blir nog lugnt på dagen i alla fall eftersom Jerry ska iväg och jobba kl.18.
Ska nog följa med hem till Micke, Angelica och Melker...får se vad vi ska hitta på!
Vad ska ni göra idag då?

På måndag börjar man jobba igen. Det känns väl sådär..specellt med tanke på att jag ändå kommer bli uppsagd :( usch vill inte riktigt tänka på det men men...Ska ringa till veckan och kolla lite jobb!

Nej nu ska jag gå och käka frukost...haha, vet att klockan är mycket men det blir lätt att jag också ligger och drar mig när älsklingen gör det juh, men han har ju en anledning till att sova länge det har ju inte jag direkt. Men bäst att passa på för nu är ju som sagt snart semestern slut!

Ha en underbar dag...
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0