Helkväll i Karlskoga

Ikväll så har älsklingen och jag slagit på stort. När jag slutade kl.18 så kom älsklingen och hämtade mig på jobbet eftersom det regnade så. Då åkte vi direkt till biografen och kollade på "Beck - I stormens öga". Den var helt OK! Inte den bästa Beck filmen men ändå värd att se tycker jag.

Efter bion åkte vi hem och bytta om litegrann sen fick det bli Jack och äta mat. Jag käkade grillad kyckling med bakad potatis och mangoraja sås...riktigt gott! Jerry Black and white och sen drack han lite öl och rom och kola :) Själv körde jag bil eftersom det regnade så...tog mig en efterrätt istället som bestod av kladdkaka och grädda...mmm..kittla dödsskönt i kistan ;)

Träffade lite kompisar på Jack så satt kvar där tills det var dags att gå till Melker. Var ju någon "välgörenhetsgala" så Durango Riot skulle spela..De gjorde en riktigt bra spelning. Var kul att titta på!

Nu är vi hemma efter underbar kväll i lilla Karlskoga. Man borde göra det här lite oftare.. man är dålig på att skämma bort sig själv och bara hitta på såna mysiga saker. Men sen behöver man ju kanske inte ta allt på en kväll som vi gjorde idag :)

Godnatt & sov så gott allihopa...
Om några timmar är det dags att gå och och fixa i ordning sig för ännu ett arbetspass..
Sen får även jag ta helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0