Jag lever...

JAAAA! Jag gjorde det..körde stenhårt idag på spinningen och jag orkade hela passet.
Så himla skönt att vara igång igen så ni anar inte, har kännt mig lite depp nu ett tag...Handlar om utseendet och min kropp, känns lite orättvist att andra kan äta precis vad som helst och inte behöva träna och ändå så går de aldrig upp i vikt. Inget taskigt menat men är väl bara avundsjuk :)

Jaja, skitsamma! Nu känner jag mig några kilo lättare och jag känner mig redan taggad för nästa pass.
Vet inte vad jag ska skriva..känner mig bara så himla glad och sprallig :) En underbar känsla!
Tack älskling också för att du var med och körde järnet med mig..Du är BÄST!

Nej nu blir det duschen och sen är det dags för mys med älsklingen.
Ska käka falukorvssmörgås, persikokräm och dricka lite obóy...De ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad duktiga ni är , nästa vecka är jag också där. Vi kör powerwalk än så länge .Puss på er .

2009-08-11 @ 22:03:04
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0