Jahapp..

Sitter och kollar på So you think you can dance. Jerry har somnat i soffan och jag skulle nog oxå kunna somna i soffan om jag bara la mig ner, men det tänker jag inte göra. Ska lägga mig i tid idag...schhh..jag vet vad ni tänker. Jag LOVAR att jag ska lägga mig innan klockan tolv idag. Har sagt till Jerry att han ska tvinga mig ifall jag inte redan gått och lagt mig då :) Funderar på vad jag ska hitta på att skriva...nått ni vill veta? :)

Nej jag lägger nog ner för idag :) Lovar att skriva mer imorn, då kanske jag har nått att skriva om. Får se om det händer nått kul imorn eller nått!
Godnatt & sov så gott allihopa..Kramis

Kommentarer
Postat av: Kamilla

De är köpta på Vero Moda vid Marieberg i våras. Hoppas de säljer dem fortfarande för din skull! :)

2009-08-12 @ 07:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0