Jobba

Nu är man ledig en dag...ska bli riktigt skönt! Ska passa på att gå till frissan och klippa mig, ska bara toppa och sen klippa lite i etapper så man kan få lite mer volym.

Jobbet idag har gått jätte bra. Har fått beröm för att jag har gjort fint i hyllorna. Har flyttat om litegrann och jag blev riktigt nöjd. Är ju inne på Leklådan och jobbar hela denna veckan, skönt med lite omväxling :)
Längtade till och med till jobet idag så jag kunde få fortsätta att plocka med det som jag började med igår. Kim fick hjälpa mig litegrann också med en del hyllor, sen ska han fortsätta imorn. Blir kul att se hur det ser ut på fredag när jag ska jobba igen.

Nej nu ska jag gå och fixa lite käk. Ska göra pommes, börnisås, lövbiff och broccoli...mums filibabba!
Ha en underbar kväll..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0