Jobba

Då är det dags för en ny arbetsdag. Ska jobba 10-18 idag med, sista heldagen denna veckan...ganska skönt faktiskt :) Efter jobbet idag så är Bosse redan här och fixar elen :) Hinner träffa honom en sväng i alla fall, men sen kl.19 så har Jerry Korpenmatch så då ska jag följa med och titta. Får fortsätta med elen nån annan dag, är ju inte jätte bråttom bara det blir gjort!

Nu är det bara 20 minuter kvar tills jag ska sätta mig på cykeln och trampa till jobbet. Känner mig inte jätte taggad idag, var ju inte så mycket att göra igår så dagen gick ganska långsamt. Får hoppas att det blir lite mer idag i alla fall...

Nej nu ska jag pussa lite på älsklingen också som har somnat i soffan :) Han har inte gått och lagt sig än efter jobbet så ska försöka få honom att gå in och lägga sig i sängen också. Är ju skönare att sova där.
Ha en underbar dag..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0