Kortmakeri

Japp...idag har jag fixat födelsdags- och dopkortet som skulle göras, men fy idag var det verkligen brist på ordeér. Tror det tog ungefär 5 timmar för mig att göra två kort. Har nyss gått och lagt mig i sängen, men som vanligt så är man inte trött längre när man kommer till sängen! Tänkte i alla fall skriva av mig litegrann, har ju tyvärr inte lagt in bilder på datorn med mina kort men får visa dom nån annan dag.
Blev i alla fall nöjd med dom till slut!

Usch..klockan är nu 02.45 och här sitter jag. Skulle behöva sova eftersom jag ska hämta Jerry imorn kl.06, blir ju inte många timmars sömn. Hinner ju lägga mig och sova en stund till men ska upp kl.10 igen för då är det dags att göra sig i ordning. Är ju både dop och kalas imorn. Ska vara i Luneds kyrkan kl.12 imorn och innan det ska vi hämta upp mamma, pappa och lillebror. Jaja, de blir nog bra...kommer nog vara helt slut imorn kväll men de kvittar juh!

Nej nu ska jag göra ett försöka att sova...
Godnatt & sov så gott allihopa..kramis


Kommentarer
Postat av: Karin

Mycket o stå i.

Hoppas du fick lite sömn iaf :)

2009-08-22 @ 09:49:44
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: svar till Karin

2009-08-23 @ 12:49:32
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: svar till Karin

Ja de va en del att hinna fixa, men får skylla mig själv som gör det i sista stund. Lite sömn fick jag i alla fall, behövde ju inte hämta pojkvännen heller.

2009-08-23 @ 12:50:33
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0