Kvällen är räddad

Haha..nu är kvällen räddad. Jerrys föräldrar ringde för en liten stund sen och frågade om vi ville komma dit och äta tacos med dom ikväll..blev säkert kvar en del sen igår. Det tackar man ju inte nej till direkt :) Men de frågade även om vi ville med ut och gå men...näe, inte idag! Det får bli nån annan dag...Har ju inte ens kommit ur morgonrocken än, men är ju inga fel med såna dagar heller. Tror katterna tycker om det också för båda två ligger helt utslagna...sötnosarna!

Imorn är det en ny vecka och nya tag. Jobbar 10-14 men sen kommer facket dit så då ska det nog skrivas på uppsägningspapper och såna saker :( Känner sådär men inget jag kan göra något åt eller ens påverka känns det som. Får hoppas att folk kommer fortsätta att vara borta som dom är nu för då behövs det alltid personal!
På kvällen ska jag nog köra pump, Jerry jobbar ju ändå så då kan jag lika gärna åka iväg och träna juh.Göra nån nytta :) Annars resten av veckan så händer de väl inget speciellt. Ska åka till Hallbergs på måndag och beställa tapeterna som vi valt. Ska ju tapetsera en vägg och sen måla dom andra. Blir nog smidigast så, får se när vi ska börja bara...Vore ju skönt att ha det klart tills Jerry fyller år :)

Nej nu ska jag försöka att masa mig in i duschen så jag kankse piggnar till litegrann i alla fall..
Vad ska ni göra ikväll då? Nyfis...
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0