Ledig

Japp idag är min lediga dag..Skönt! Har inte gjort nånting hittills. Jerry ska iväg och handla nu och sen ska vi fixa lite käk innan han ska åka till jobbet..Blir tacos..haha! Nån som är sugen? :)
Vad ska ni hitta på ikväll då?
Själv vet jag inte vad jag ska göra...om jag bara vill vara hemma eller om jag vill hitta på nått! Kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra. Längtar till helgen också för på lördag ska Jerry och jag åka in till Örebro och gå på bio..myyys! Men innan det ska vi jobba och sen ska vi kolla på Arsenal men sen drar vi :)
På fredag så ska vi nog till gymmet. Är ju inte så kul att åka dit kl.18 för är säkert en massa folk där då, men vad ska man göra. Vil ju komma igång med styrketräningen också :)

Nej nu ska jag börja med maten så vi hinner att äta. Vi hörs säkert senare..
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0