Lördag

Nu har jag äntligen sovit några timmar..riktigt skönt!
Har duschat också och nu ska jag käka lite frukost, blir yoghurt med crunchies..mmm smaskens!
Efter att vi käkat lite så ska vi ev. åka till Kristinehamn till Jerrys farbror för Ann och Bosse är där, inte helt säkert än får se om de är kvar först :)
Sen ikväll blir det ju grilla hos storebror..äntligen!
Gud va jag har varit sugen på grillat länge nuh...ska bli så jäkla gott så ni anar inte...hihi!
Ett STORT plus är ju att man får träffa världens goaste Melker idag igen...inge fel inte! :) Lovar att ta med digitalkameran idag för nu har jag laddat batterierna...

Vad ska ni göra idag?

Nej nu måste jag fortsätta göra mig i ordning...
Vi hörs nog senare...Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0