Lugnt..lugnare..lugnast

Ja det har det varit idag. Det enda jag gjort idag var att jag var till Willys och handlade och sen att jag var till Apoteket åt Jerry. Annars har jag bara varit hemma med älsklingen...
Har varit en underbar dag...Finns ju inget bättre än att bara vara med dom man älskar!
Är så himla tacksam att jag har en sån underbar pojkvän som Jerry...finns ingen som han!
Tack Jerry för att du är du...Jag älskar dig & jag kommer alltid att älska dig...hoppas att du vet om det och att jag visar och berättar det för dig tillräckligt ofta!

Nej nu ska jag fortsätta titta på Sex and the city med älsklingen i knät...
Godnatt & sov så gott allihopa..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0