Ny vecka

Då är helgen snart slut igen. Känns nyss som den börja, men det är väl inte så konstigt när man jobbade lördagen oxå! Ska alldeles straxt gå och lägga mig...börjar bli lite trött!
I veckan så jobbar Jerry lång vecka så då kommer vi inte ses så mycket. Imorn jobbar jag till kl.18 och han börjar kl.18 *suck* sen på tisdag jobbar jag 14-18 då får vi ju typ sova ihop för han går ju inte upp förrens efter klockan 14. Men det är ju alltid nått i alla fall, man får vara glad för de lilla juh :)

Onsdag och torsdag är han i alla fall ledig så då blir de mys. Ska gå på spinning nån av dom dagarna också, ska bara kolla upp vilken dag det är. Sen nån av dagarna så kommer Bosse hit och ska fortsätta att hjälpa oss att koppla el :)
Helgen är typ fullbokad...i alla fall lördag, då har Jerry fått ledigt som tur är. Först ska vi på dop kl.12 och sen på kvällens ska vi på kalas hos Ann och Bosse för Emma fyller år! Annars tror jag nog det blir rätt lugnt.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla vidare. Har ju börjat med lite förslag till Emma med en ny header till mig men jag vet ju inte riktigt hur man gör så de e bäst att hon får fixa åt mig, men lite lättare för henne nu när jag redan vet ungefär hur jag vill ha de!

Godnatt & sov så gott allihopa..
Vi hörs imorn...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0