Så skönt..

Har tänt en massa ljus i hela lägenheten och så sitter jag bara och myser i soffan. Har haft mysbyxor och linne på mig hela dagen och det känns bara så himla skönt. Har varit en toppen dag idag och bara fått vara ledig utan att ha en massa måsten.

Imorn är det fredag och dags att jobba igen. Jobbar till klockan sex och sen blir jag hämtad av mamma och pappa eller Micke och Angelica för då ska vi åka till Vildmarkskrogen som ligger i Hällefors. Blir mysigt. Ska dit med Johny och Pia och sen skulle Nicke,Erika och Alvin med så de blir skoj!

Nej nu ska jag käka lite ny poppade popcorn och bara fortsätta med min myskväll...
Ha en underbar kväll..det ska jag ha!
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad trevligt att ta en tripp till Hällefors =)

2009-08-14 @ 11:53:17
URL: http://nilliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0