Softischhh

Kom hem från mamma och pappa för en liten stund sen. Förstår inte varför jag är så himla trött, har ju inte direkt sovit dåligt inatt men ändå känner jag mig bara så himla trött. Blev inte bättre av mammas och min lilla cykeltur. Var nära på att jag somnade i deras soffa juh!
Kanske håller på att bli sjuk eller nått, skulle ju inte förvåna mig eftersom Jerry känner sig riktigt dålig!
Han är iväg och jobbar nu men han skulle se om han orkade hela natten...hoppas att han känner efter ordentligt bara för det blir ju inge bättre att jobba natt när man är sjuk. Som tur är så är han ledig imorn så då har jag loat att jag ska ta hand om honom...laga lite god mat och bara pyssla om honom :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på So you think you can dance...efter det så blir det nog några sex and the city avsnitt :)
Godnatt & sov så gott everyhopa..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0