Sola & bada

Det är vad jag ska göra idag på förmiddan, blir mamma och jag i alla fall sen får vi väl se. Jerry följer inte med i alla fall eftersom han fortfarande känner sig dålig!
Bäst att njuta av dom sista semesterdagarna,speciellt nu när det är så fint! Synd bara att Jerry inte kan följa med men det blir ju säkert fler gånger...hoppas jag i alla fall!

Nästa vecka så blir det fullt upp...
Jobbar 10-18 måndag-fredag och sen jobbar jag även lördagen...bäst att köra hårt från start :)

Nej nu ska jag hoppa i bikinin och sen käka lite frukost...
Sen bär det av till mamma och pappa såfår jag se vilka som är sugna på att sola och bada..
Vi hörs senare..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0