Söndag

Då var det söndag då! Snart dags för en ny arbetsvecka. Jobbar ganska mycket denna veckan också eftersom 2 stycken har semester så då behövdes det tydligen lite extra personal. Tror nog det kommer fortsätta såhär när vi flyttat också så jag kommer säkert få ihop en del timmar då också om jag inte hittat nått annat jobb innan dess.

Igår så var det ju som sagt dop och kalas. Slutade med att Jerry, Emma och jag gick på statt. Jag var nykter och körde, det var riktigt gött att bara ta bilen och åka hem, men innan vi åkte hem så blev det Max för lite nattamat :)

Nu så sitter Jerry och jag och slöar framför teven, Jerry ska ju iväg och jobba kl.18 så vi ska nog inte göra nått speciellt innan det. Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, speciellt eftersom vi knappt var hemma igår.
Får se om jag hittar på nått sen men tror inte det...Vill bara vara hemma med kissarna.

Vad ska ni hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0