Suck

Kan verkligen inte sova, Jerry kom hem för en stund sen så vi låg och prata lite sen somnade Jerry. Inge konstigt med det, men jag kan verkligen inte sova!
Har sovit jätte dåligt inatt och jag vet inte varför. Har i alla fall gått ut i vardagsrummet nu och kollar internet lite och sen ska jag lägga mig i soffan framför teven så får jag se om jag kan sova då...vore skönt att sova en liten stund i alla fall. Tror jag sovit 1 timme inatt ungefär...har vaknat stup i kvarten och sen legat vaken ett bra tag!

Ikväll så ska jag i alla fall hem till Micke, Angelica & Melker och grilla. Bäst att passa på nu sista helgen på semestern :)
Ska nog ta med digitalkameran och ta lite bilder så ni får se det lilla underverket igen. Han bara växer och växer för varje gång man ser honom :)
Nej nu ska jag försöka sova..vi hörs senare..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0