Underbara söndag

Gud vilken skön söndag det har varit idag. Jag gick upp vid 13-tiden och då så hade Emma städat undan efter gårdagens fest...man tackar :) Fick bli lite frukost då men jag var inte så hungrig som jag trodde. Har ju inte mått dåligt nått dom här 4 dagarna, men det är nu man känner hur trött man är, men det är väl inte så konstigt med tanke på att vi haft fest hemma varje kväll.Nåja, visar i ett senare inlägg lite bilder från PIP-helgen...

Vad har jag gjort mer idag då?
Har kollat på några Sex and the city avsnitt och sen blev det duschen så att jag skulle piggna till litegrann i alla fall. Sen kom Ann & Bosse hit så då blev det lite fika, de hämtade ju Emma så då passade Jerry och jag på att följa med till dom och käka lite tacos....Mmmm..Underbart!
Har även kollat på lite gamla filmer från när Jerry var yngre...typ en "tuff" 16-åring...haha!
Sen åkte även studentfilmen fram, det är ju helt sjukt! Är 5 år sen som vi tog studenten...vart har tiden tagit vägen?!

Nu så sitter jag i våran sköna soffa och bara tar det lugnt. Är väl läggdags om en liten stund. Tur att man har 1 vecka kvar av semestern också, tyvärr så börjar ju Jerry jobba imorn men det är ju inte förrens på kvällen så vi får i alla fall mysa några timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0