check..check..check

Idag så har Jerry och jag varit duktiga..som vanligt..hihi!
Var iväg och gymmade direkt kl.10 när de öppnade och då körde vi bröst.
Sen efter gymmet så åkte vi hem till Ann och Bosse för jag skulle låna lite pysselsaker, men vi blev kvar där för Ann var ledig idag så då fick vi mat. Potatis, köttbullar och sås...smakade smaskens!
Bosse kom hem och åt lunch också så då hann vi träffas ett tag :)

Efter det så åkte vi hem en sväng och sen åkte vi ut till Frida, Tommy och Elias på en titt.
Jerry hade ju inte sett vardagsrummet så det var vi ju tvungna att åka och kolla på. Fick lite glögg också så nu är det riktig julkänsla...speciellt nu när snön äntligen kommit.
Håller tummarna för att det blir en vit jul i år...Vore ju inga fel!
Sen när vi åkte hem därifrån så postade vi våra julkort så nu är det klart också.

Nu så har vi även gjort pepparkakshus och det blev sååå fint.
Har även plockat fram lite tomtar nu också...är bara gardinerna som jag inte fått upp, men är ju inte säker hur jag ska göra heller...Vi får se om jag får lust nån dag.

Nu väntar vi på att åka iväg och köra bodypump.
Ska dra alldeles straxt så nu ska jag byta om...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0