Dan före dan..

..före dopparedan!

Idag har jag jobbat kl.10-18, fick skjuts av pappa till jobbet och blev hämtad av mamma klockan 18...tack å bock!
När mamma hämtade mig så åkte vi och handlade. Mamma köpte klart julmaten och jag letade lite smått till Jerrys julstrumpa. Tror att han kommer bli nöjd för jag blev jätte nöjd, det ska ju inte vara några "stora" grejer utan bara nått litet och roligt. Berättar för er sen när han öppnat vad han tyckte :)

Sen följde jag med hem till mamma och pappa och hjälpte mamma att slå in julklappar och så passade jag på att ta lite mat. Pappas mjölkmakaroner är ju inte så tokigt...
Börjar ju bli lite bortskämd tror jag, igår fick jag skinksmörgås hos mamma och pappa och så nu det här.
Tur att du tog bort "svulsten" från skinkan först i alla fall..eller vad säger du mamma?! HAHAHA

När jag kom hem så var det bara att fortsätta med paketinslagningen och sen har jag packat litegrann för imorn.
Vi ska ju fira jul med Ann, Bosse och Emma imorn så då ska vi sova över också till Julaftonen. Då blir det ju lite som jag måste packa ner. Tror jag vet vad jag ska ha med mig så får fortsätta imorn och packa ner det sista som smink och plattång med mera som jag måste ha imorn innan jobbet.

Nu ska jag mysa i soffan en stund innan det är dags att gå och lägga sig.
Jobbar ju imorn också så måste ju lägga mig i hyffsad tid...sån tur är så jobbar jag bara 10-15 så det blir skönt, speciellt eftersom jag fortfarande inte är helt kry.

Ha en underbar jul hörrni.
Kommer säkert att skriva under julhelgen men om inte så får jag önska er alla...
En riktigt GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: e

oops glömde det ;(

2009-12-23 @ 02:05:02
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0