Fredagsmys

Dags för lite fredagsmys.
Har nyss varit iväg till Träningslagret och kört lite bröst. Ska straxt tillbaka för att köra lite bodypump...Me like!
Sen efter träningen ska vi bara hem och duscha och sen ska vi hem till Ann, Bosse och Emma och käka tacos och kolla på Idol...Mys!

Annars idag så har lillebror och jag varit nere på stan och handlat lite julklappar.
Är nästan klar nu i alla fall så det känns skönt. Är ju storebror som jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på, så Micke om du läser det här kan du väl lämna en liten kommentar med din önskelista..hihi!

Nej nu ska jag spela lite Worms med älsklingen innan det är dags att åka..

Just ja, glömde ju berätta att jag ökade på bänkpress idag igen...
Riktigt stolt måste jag säga...Orkar nog lite mer, men det får jag försöka på nästa vecka för nu är det bara pump kvar denna veckan och sen får det vara nog med träning och ta helgen :)

Kommentarer
Postat av: Storebror!

Hej syster! Önskar mig DVD-R skivor så att jag kan bränna ut film till nya kameran. Kalsonger önskar jag mig också. Sen önskar jag mig filmerna som Angelica nämde. Ha det bäst så hörs vi många kramar!

Angelica,Melker,Mazza Och Findus Hälsar också.

2009-12-04 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0