Funderar

Sitter här och funderar över vad jag önskar mig i 25 årspresent.
Inte det lättaste kan jag säga, men vet i alla fall lite grejer så jag får väl börja med det så jag inte glömmer bort det igen!

Sing star - Svenska stjärnor PS3
Trådlösa mickar till Sing star PS3
Presentkort på Gina Tricot (Om jag inte hittat kläder jag kan önska mig innan jag fyller)
Presentkort på H&M (Om jag inte hittat kläder jag kan önska mig innan jag fyller)
Scrapbooking grejer (Får visa svärmor lite vad jag vill ha så får hon informera er) fniss

Nu kommer jag inte på mer just nu, men ge mig en dag i Marieberg så lovar jag att jag kommer att hitta en massa fina saker som jag kan önska mig..hihi!
Får ta med mig mamma och älsklingen nån dag och peka litegrann tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0