host..snörvel

Sitter här i soffan med en filt omkring mig och hostar och snörvlar.
Jerry skrattar åt mig för att jag andas så högt men får ju ingen luft så jag måste andas genom munnen.
Tur att vi har nässpray i alla fall...annars skulle det inte bli många timmars sömn.

Imorn så ska jag jobba 10-18.
Sen efter det ska jag försöka få hjälp av mamma och pappa och handla julmat + att vi ska ta med lite julklappar till dom för då slipper vi dra med det den 24:e.
Sen efter det så kommer jag nog ligga helt utslagen i soffan.

Nu ska jag bara fixa lite matlåda, får bli makaroner och köttbullar.
Smidigt, enkelt och går snabbt..sen är det nog läggdags.
Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Lillebror

"Smidigt, enkelt och går snabbt" De e va dem brukar säga xD HAHAHA

2009-12-21 @ 07:41:03
Postat av: marlén

ASG..du är såååå störd ;)

2009-12-21 @ 20:14:18
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Hahaha xD

2009-12-21 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0