Jobba..Jobba..Jobba

Nu är det jobb som står på schemat i några dagar. Ni hittar mig på Leklådan om ni vill nått..hihi..
Jag får se om jag orkar hitta på nått efter jobbet eller om jag kommer att vara helt slut. Nått måste jag ju i alla fall hitta på!

Bjuder på mitt schema, speciellt för mamma så hon kan kolla här ifall hon glömt...puss på ré!
Torsdag: 12-20 (möte med Lernia kl.13.30)
Fredag: 12-20
Lördag: 10-15
Söndag: 10-16
Måndag: 10-18
Tisdag: 10-18

Fullt upp kan man säga. Ska även höra av mig till Arbetsförmedlingen också om min jobbsituation och lite allmänt bara och det måste jag göra senast fredag. Får ta mig i kragen och göra det imorgon antingen innan eller efter jobbet. Har ju i alla fall sökt 2 jobb sen sist så det får jag hoppas att dom är nöjda med. Har ju också jobbat några timmar på Leklådan...

Näe, nu ska jag väcka världens underbaraste pojkvän så vi kan gå och lägga oss.
Godnatt & sov så gott allihopa..Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0