Måndag

Då var det måndag igen. Idag har jag varit och gymmat, körde mage och rygg.
Sen efter det så var Jerry och jag till badhuset och kollade på på Melker när han hade babysim :)
Var sista gången idag så var kul att vi kunde komma och kolla, fick filma lite med Micke och Angelicas nya kamera så det blev ju bra. Då kunde ju både Micke och Angelica och Melker vara med på filmen. Sen tog ju jag en massa kort med våran digitalkamera. Får visa bilderna någon annan dag för jag har inte lagt in dom på datorn än..

Nu så håller jag på att fixa de sista julklapparna så det känns bra.
Tror jag är färdig sen eller ja, inte riktigt. Behöver ju ha nånting mer till Jerry också så får se vad jag ska hitta på.
Nej nu ska jag mysa i soffan...Jerry har ju nyss åkt till jobbet så får mysa ensam.

Ha en underbar kväll...
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0