Morgonstund..



..har guld i mun.
Eller vad är det man brukar säga?
Ställde klockan på sju idag för då var det dags att gå upp och tvätta. Trodde inte jag skulle tycka det var så skönt att gå upp i tid, men det var det visst...hihi
Just nu sitter jag i soffan och kollar runt på datorn.
Ska ner i tvättstugan igen om 30 minuter och sen efter det blir det nog lite frukost...mmm...
När tvätten är klar så ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden.
Tommy fyller ju 30 år så han ska jag fixa present till och sen även doppresent till lilla Elias.
Får se om jag hittar nått till mamma också när jag ändå är nere och springer..men mamma har du funderat klart än på vad du vill ha i födelsedagspresent?

Ha en underbar dag.
Vi hörs senare...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0