Nyårsafton

Då är det nyårsafton.
Jag ska alldeles straxt gå och lägga mig. Känner mig faktiskt riktigt trött så det känns skönt :)
Ska bara plocka i diskmaskinen och fixa katterna sen är det hopp i säng. Måste ju orka med morgondagen också.
Jag ska ju fira nyår tillsammans med mamma, pappa, lillebror, storebror, Melker, Angelica, hennes föräldrar och bror och sen en kompis till lillebrorsan...Blir nog mysigt.
Ska käka god mat och så blir det lite sällskapsspel.

Synd bara att Jerry jobbar, men vi får mysa i helgen istället.
Går ju bra det också...Jag ska i alla fall vara chaffis imorn.
Känner inte för att dricka, laddar ju till min 25-årsfest så då kan jag lika gärna köra för då vet man att man kommer hem när man vill och inte behöva betala en massa pengar för Taxi.

Nu ropar sängen :)
Godnatt & sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0