Onsdag

Imorn så är det lite som jag måste fixa med.
Ska försöka få tag i Kommunal och kolla upp vad det är för papper som de behöver ha, fattar inte riktigt och jag kan inte skicka in kassakorten förens jag kollat det...Typiskt!
Man ska skicka in dom en vecka innan pengarna skickas ut och det kommer jag ju inte hinna med denna gången, får hoppas att jag får pengarna ändå men kanske får dom senare. Jag ska ringa som en galning imorn tills jag får tag på dom. Måste även be dom dra lite extra i skatt för vill inte ha nån mer kvarskatt på 11.000 kr som jag fick sist jag stämplade och jobbade vid sidan av. Ska även säga till Jenny på Leklådan att hon också får dra lite mer i skatt...Lika bäst!

Sen ska jag ringa till Vikarieförmedlingen också och kolla om de har några papper kvar på min anställning som jag hade när jag jobbade som springvikarie. Ska visa upp det för arbetsförmedlingen denna veckan så hoppas jag kan få tag i det. Sen ska jag även söka lite jobba. Har hittat 2 stycken som jag i alla fall ska söka, bäst att göra det så jag har att visa upp det för arbetsförmedlingen också :)

Annars imorn så blir de nog inge mer.
Får se om det blir gymmet, de blir de nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0