Onsdag

Då är onsdagen slut. Jag och Jerry har varit och tränat, körde axlar idag och det kändes himla bra. Imorn så är det spinningdags, Jerry ska köra easyline efteråt men jag kommer skippa det!
Får se om vi ska gymma också, beror på om Jerry skulle iväg och köra badminton med Rosen.

Annars idag så har jag varit och åkt runt med lite inbjudningskort.
Är fortfarande några kvar att dela ut, men inte alls många så det känns skönt!
Lillebror och jag har varit och köpt lite mer julklappar också. Vi har fortfarande kvar till pappa men det ska vi allt ordna..haha! Vi får hålla utkik brorsan :)

Sen nu ikväll så blev det fotboll här hemma. Axin och Lars kom hit och kollade med oss, köpte sibylla också och det smakade smaskens!

Nu blir det nog läggdags.
Jerry han ligger och sover i soffan så ska försöka få liv i honom. Ska ju fixa katterna innan vi ska lägga oss och sen får vi se om vi plockar ur disken också eller om vi gör det imorn...Det märks :)
Godnatt & sov så gott allihopa...
Vi hörs imorn...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0