Pust

Gud det var verkligen full fart på jobbet idag. Hur mycket folk som helst, tyvärr så kunde vi inte hjälpa alla kunder som ville ha hjälp för att vi var så lite personal. Lite tråkigt att det blir så, fasar litegrann för imorn för då är det bara Inger och jag hela dagen. Får hoppas att det går bra i alla fall men inte lätt att hinna fylla på från lagret heller när det är så mycket att göra. Började packa av en pall idag men hann bara med halva...Inge vidare men vad ska man göra?!

Nu är jag i alla fall hemma. Myser mest med älsklingen eftersom han snart ska till jobbet. Inte mycket man hinner ses den här helgen, får ta igen det till veckan...eller vad säger du Jerry? *blink blink*

Annars ikväll vet jag inte vad som händer. Mamma och jag tänkte hälsa på Johny och Pia men de va inte hemma så vi får ändra kvällens planer...Hmm...
Vad ska ni göra för kul?
Är ju trots allt lördag, men de känns som en vanlig vardag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0