Skööönt

Nu har jag precis fixat i ordning mig. Var riktigt skönt med en varm dusch :)
Har sminkat mig och fixat håret så nu känner jag mig redo för dagen...vad den nu har att erbjuda..nyfiken!
Ska i alla fall straxt sticka ner på stan som jag skrev förut, sen blir det nog hem igen och fixa i ordning mat. Är sugen på kyckling så det får nog bli nått med det idag. Var längesen som vi åt det nu så hoppas att det kommer att smaka bra.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på.
Ev. prova lite kläder för imorn..annars får ni gärna göra av er om ni har några andra ideér.

Nu ska jag bara springa ner till bilen och hämta Jerrys snus.
Stackarn sparkade i lilltån förut i ett hörn och ni som gjort det vet ju hur ONT det gör...
Får vara snäll mot honom idag, men det är jag ju varje dag...hihi.
Eller vad säger du älskling?

Kommentarer
Postat av: Jerry

haha! :) aa fy faan va ont det gjorde :(

2010-01-01 @ 07:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0