Snart helg

Nu är det snart helg. Blir en massa jobb i helgen, känns lite konstigt eftersom det var längesen jag jobbade nu.
Måste ju även kolla upp med A-kassan hur mkt man får jobba inom en 2 veckors period. Vill ju inte att jag inte får stämpla mer...

Idag så har jag tränat...som vanligt! Har fått in träningen riktigt bra nu så det är jag himla nöjd med. Synd bara att det inte syns så mkt som jag vill, men förhoppningsvis kommer det väl!
Körde ju gymmet förut med älsklingen och lillebror. Körde lite triceps då och sen nu ikväll var det spinningsdags och det gick sjukt bra idag, jätte nöjd med min instats.
Har ju fått reda på att Träningslagret kommer sluta med spinningen vilket jag tycker är riktigt, riktigt dåligt!
Kommer att komma nått nytt som jag inte vet så mycket om! Vi får se va de blir...

Nåja...nu blir det snart läggdags så jag orkar upp imorn.
Har ju vänt på dygnet nu när man varit långledig så de e ju inte så bra, men jag kommer nog upp.
Vill ju inte lägga mig för tidigt heller eftersom att Jerry och jag inte kommer att ses imorn. Han jobbar ju 18-06 och jag slutar klockan 18 imorn..snyft!

Nej ha en bra kväll..sov så gott..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0