söndag

Då var det söndag då...Känner mig så himla dagvilsen.
Idag är det i alla fall sista dagen som jag jobbar, i alla fall som jag vet om nu.
Känns ändå skönt för nu har det varit mycket i December.
Tror jag har jobbat 5-6 helger i rad, finns ju faktiskt roligare saker att göra på helger :)

Efter jobbet idag så ska jag handla lite snabbt sen blir det hem och fixa käk.
Ska göra tacos idag...mums!
Får försöka skynda oss så att Jerry inte behöver slänga i sig maten.
Sen resten av kvällen blir det nog bara att ta det lugnt tror jag.
Fattar inte, men är såååå trött hela tiden. Spelar ingen roll om jag sovit ordentligt på natten.

Jaja, nu ska jag borsta tänderna och fixa mig det sista innan mamma kommer och hämtar mig.
Ha en bra dag...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0