Tar helgen



Nu tar jag helgen. Kom precis hem från Träningslagret efter ett stenhårt Bodypump pass.
Är ju en ny konstruktör på Bodypumpen och förra gången jag körde när hon hade kändes sådär, men idag så kändes det mycket bättre i alla fall. Hon är ju lite små galen...haha, men det kanske behövs.
Gick skit bra i alla fall idag och jag la på extra mycket på utfall idag. Det kommer jag nog att få ångra imorn.
Hoppas i alla fall jag kommer kunna köra bil imorgon natt...haha!

Nu blir det duschen och sen hem till Ann och Emma och käka tacos och kolla på Idol.
Jag håller tummarna att det blir Calle och Erik i finalen. Calle har jag ju tyckt varit bra från första början och Erik det behöver man ju inte ens diskutera.

Vad ska ni hitta på då? nyfiken
Ha en underbar fredag kväll..
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0