5 år...

Nu är det den 27:e och det är våran 5 årsdag idag. Fattar inte att vi har varit tillsammans i 5 år. Tiden har gått så himla fort, men ändå känns det som om jag har kännt Jerry i hela mitt liv.
Det har varit de 5 bästa åren i hela mitt liv och jag hoppas att jag får leva många många år till tillsammans med Jerry, utan honom skulle jag inte klara mig. Du är det bästa som hänt mig och den underbaraste person jag träffat!
Tack för att du är du och för att du alltid finns där för mig. Du är kärleken i mitt liv...Du är prinsen som jag drömt om när jag var liten...Har äntligen hittat min drömprins...
Jag älskar dig Jerry & jag kommer alltid att älska dig...Du & jag för alltid!



Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis på er ...hoppas ni har det toppen på eran tripp till stockholm kram Ann

2009-02-28 @ 19:09:24
Postat av: Ann

Varför tog du inte kortet med flugan på ???? kram

2009-02-28 @ 19:11:09
Postat av: Karin

Va gulligt! :)

2009-03-01 @ 10:43:02
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0