Bra jobbat

Ja jag tänker ge mig själv beröm för jag är riktigt stolt över mig själv..
Haha! Inte så ofta mna kanske skriver det men jag är verkligen nöjd med att jag har gett 100 % på alla 3 spinningpassen och att jag verkligen har släpat iväg mig själv.
Jag vet juh att det är kul bara mne väl kommer iväg och sätter sig på cykeln.
Har juh hållit på med spinningen i över 2 år så det bevisar juh att jag tycker om det...

Nej..fortsätt så här Marlén...
Kämpa på så kommer det att ge fantastiska resultat...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi

Va skoj :)

Vi ska iväg imorgon igen :)

Hoppas vi ses där borta ngn dag.

Ha d fint

2009-02-05 @ 21:47:54
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Tobbe (Lillebror)

De e bra syrran, du är jätte duktig :)

2009-02-05 @ 21:58:31
Postat av: e

du har sån moral vännen, jag är stolt och svartsjuk på samma gång :)

2009-02-05 @ 22:30:52
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0