Dra täcket över huvet

Ja så känner jag idag...
Vill inte gå in på varför just nu eftersom jag inte vet så mycket själv än.
Var i alla fall iväg på spinning efter jobbet men idag hade jag verkligen ingen lust alls, men jag lyckades trampa mig igenom ett helt pass så jag är riktigt nöjd med mig själv.

Imorn jobbar jag heldag igen och sen på kvällen blir det Bodyjam, Jerry han ska spinna så vi åker till träningen tillsammans. Ska blir så skönt att han är ledig imorn så vi bara kan mysa på kvällen.
Älskar juh min underbara pojkvän...

Nu är det dags att göra sig i ordning för natten.
Ska fixa Skalis och kissarna och sen ska jag fixa i ordning mig själv :)

Vad har ni gjort idag?
Haft en bra eller dålig dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0