Ett leende på läpparna..

..ja det kommer jag att gå omkring med hela dagen.
Vaknade som ett barn på julafton imorse och gick direkt in i badrummet och ställde mig på vågen...
Höll verkligen mina tummar så hårt jag kunde....JAAAAAAAAAAAAAAA!
Denna veckan har jag gått ner 1,1 kg...är så himla glad så det finns inte!
Var ju även dags att mäta midjan också och även där blev det ett lyckat resultat!!
Gick med måttbandet till Jerry så han fick mäta eftersom jag inte riktigt vet vart man ska mäta...
Trodde inte mina ögon när jag kollade ner...-8 cm runt midjan!!
Det är så himla underbart och kul att se att det verkligen ger resultat.

Tack älskling för allt stöd...
Tack till alla andra omkring mig som också ger mig stöd.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta att le.

Kommentarer
Postat av: Maria G

-8 jäklar vad du är bra!! Ska bli kul att höra vad det blir nästa gång, spännande att följa din viktnedgång juh =) Lycka till!! Kraam

2009-02-09 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0