Förberedelser

Japp nu är det dags med packning och allt som tillkommer.
Håller på att prova kläder nu så jag vet vad jag ska ha med mig, har på mig en uppsättning nu men vet inte vad jag tycker egentligen. Får ha på mig det här till Jerry kommer hem och hämtar sina mackor så får han säga vad han tycker.
Bäst att jag har på mig stövlarna också och hoppas att de töjer ut sig litegrann för nu sitter de verkligen tajt men jag har ju inte haft dom på säkert 2 år...Haha!
Har i alla fall koll på läget så det är nog ingen fara. Får väl gå upp i tid imorn bitti annars om det är nått som jag inte hunnit att fixa under kvällen.
Nej nu ska jag fixa naglarna också, tror att det får bli svart men inte riktigt bestämt mig än :)

Vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0