Fredag den 13:e

Ja herregud...får väl hoppas att det inte händer nått imorn.
Jag jobbar ju 14-18 men sen ska Jerry och jag låsa in oss.
Ska äta tacos och bara ha de allmänt mysigt...ska bli så himla skönt!
Är ju inte så ofta som man gör det tyvärr...Firar alla hjärtans dag imorn kan man säga för på lördag ska Jerry, jag, Emma och Peder på Färjestad.
Det ska bli kul, inte för att jag är någon hockeymänniska men kul att göra något annat bara.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen och tycka sybnd om mig själv...
Har ju sån grym träningsvärk i låren, men det gick ju bra att spinna i alla fall, men det blev värre efteråt när man sitter och blir kall i musklerna.

Får se om jag kommer upp ur sängen imorn.
Ska i så fall med Jerry och träna innan jobbet, blir nog mage och rygg imorn i så fall.
Men sen ska jag ta helgen från all träning...

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja vi kämpa på bra idag Emma du och jag på cyklarna...

2009-02-12 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0