Fredag

Äntligen fredag...Lillebror är här nu och spelar TV-spel.
Ska laga mat typ vid halv sju så han får väl spela fram tills dess i alla fall, han får väl spela efter att vi ätit också om han vill det...ska juh göra tacos idag.
Räknar ner tiden tills det bir dags att sätta igång...Jag verkligen älskar tacos!
Men det visste ni säkert redan...
När jag hämtade lillebror förut så passade vi på att gå ut med Tusse en sväng nu när det var snö och allt :)
Försökte ta bilder på honom också, men det gick inte så bra!
Lyckades ju få en bra i alla fall men bjuder på de andra också...
Nej dags att gå och vara lite social, får se om jag skriver mer senare...
Annars får ni ha en bra fredag kväll!



 

Kommentarer
Postat av: Karin

Va dukti du é

Jag tar mig nog iväg nästa vecka, jobbar nätter på hotelle lör o sön så då e jag litte lat..haha

Ha en fin helg du m.

//Karin

2009-02-06 @ 19:35:24
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0