fullspäckat

Ja, jag är nästan fullspäckad i helgen.
På fredag ska jobbar jag 10-14 sen på kvällen kommer lillebror hit så då ska vi göra tacos och sen blir det nog en del TV-spelande för lillebrors del i alla fall och jag sitter och hejar på som vanligt :)

På lördag ska mamma hjälpa mig att färga håret, har ju ingen snygg utväxt nu så det måste åtgärdas. Funderar även på om hon ska få klippa lugg också, men är inte hundra än...Vad tycker ni??
Sen på kvällen ska vi åka upp till Johny och Pia och hälsa på för det var ju inte igår, blir kul.
Tror nog jag får vara chaffis för mamma lär lite sugen på en rackapruttare, men det är inga problem...står gärna över alkoholen denna helgen så att resultatet på vågen blir bättre på måndag. Ska juh även ta midjemåttet då så det ska bli intressant...

På söndag blir det nog en lugn dag...i alla fall fram till kvällen för då ska jag iväg och dansa...är ju 1½ vecka sen som jag var iväg och skakade rumpan så nu är det dags...

Vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0