Gött

Ja gud va gött det var att trampa ur benen igår.
Var skönt att Jerry var med också så vi körde med varandra!
Vi låg jätte jämnt under hela passet så det va kul!

Idag så blir det Bodypump och Bodyjam.
Hoppas bara inte att nått är inställt den här gången.
Kommer nog att ha en sån grym träningsvärk imorn, men då ska jag gymma med Jerry.
Tror det blir triceps och bröst då...Sen på kvällen ska jag även köra spinning.
Det är fullt upp med träning denna veckan också...

Nej nu ska jag göra mig i ordning, jobbar ju 12-16 idag.
En ganska konstig tid men ska jobba så fram till Juni varannan onsdag för det är en som är ledig då!
Nej dags att gå..

Ha en bra dag...
Vad ska ni göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0