Hmm

Ja idag var det dags för vågen igen...
Visade -0.1 kg...är ju inte direkt nöjd med det, men skit samma.
Jag mår bra och håller på att få ordning på mina matrutiner i alla fall.
Träningen har jag kommit igång med riktigt bra så det är jag också skit nöjd med.
Hoppas resultatet blir bättre nästa måndag...
Känns så orättvist att jag inte går ner mer med tanke på att jag tränar ca.4 dagar i veckan och äter rätt, det är inte ofta som jag syndar men ändå så blir det inget bra resultat på vågen.
Får hoppas att det är som Jerry säger...att musklerna väger mer än fettet så jag hoppas jag fått mer muskler.

Nej Marlén det är bara att kämpa på...
Bara och bara kanske man inte ska säga, men bara att göra sitt bästa för mer kan jag inte göra...

Kommentarer
Postat av: Tobbe (Lillebror)

Du är duktig syrran :) de e inte många som pallar me den träning du kör och kan härja me sin lillebror efteråt ;D

2009-02-17 @ 01:44:21
Postat av: Maria

Hallå där! Hoppas allt är bra med dig? -0.1 är ju ändå åt rätt håll och det är ju jätte bra så länge vågen visar neråt, alltså bra kämpat igen, du ska se att på måndag tar du ett kilo igen =) kram på dej!

2009-02-17 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0