Kalas Time

Ska alldeles strax åka till Anki och gratta henne.
Hon fyller år imorn men vi grattar henne idag, passade bäst så tror jag, får väl hoppas att hon inte bjuder på en massa gott kaffebröd men kanske kan ta en kaka i alla fall.
Varför känner man sig taskig att säga att man inte vil ha någon kaka/annat onyttigt när man inte vill ha??
Mat är verkligen en social grej, umgås man så är det ofta så att man äter något tillsammans och speciellt på helger om man hyr nån film för då blir det oftast chips och gidos med mera...
Vill i alla fall tacka Micke och Angelica för när vi var där i fredags så hade de köpt frukt istället för en massa godis och sånt. Var hur snällt som helst, men sen behöver ju inte alla äta nyttigt bara för att jag vill gå ner i vikt...

Nej nu ska jag umgås med älsklingen innan det är dags för mig att åka.
Vad ska ni göra ikväll då??
Bäst att passa på att njuta för imorn börjar nästa arbetsvecka :)


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, visst är det jobbigt att säga nej till godsaker. Fast å andra sidan har jag aldrig varit nåt "kakmonster". Men det känns träligt ändå.

Fast jag har önskat mig en matberedare när jag fyller för att kunna göra kakdegar etc. Men jag får väl baka dom och sen bjuda på. För baka, det tycker jag är kul! ;o)



Hoppas du får en trevlig vecka.



/Anette

2009-02-01 @ 19:10:57
URL: http://anettej.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja, visst är det jobbigt att säga nej till godsaker. Fast å andra sidan har jag aldrig varit nåt "kakmonster". Men det känns träligt ändå.

Fast jag har önskat mig en matberedare när jag fyller för att kunna göra kakdegar etc. Men jag får väl baka dom och sen bjuda på. För baka, det tycker jag är kul! ;o)



Hoppas du får en trevlig vecka.



/Anette

2009-02-01 @ 19:12:04
URL: http://anettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0