Lördag kvällen

Var ju till Johny och Pia igår kväll...blev mamma, pappa, lillebror och jag!
Kom inte hem därifrån förens 01.15, men det var himla trevligt.
Vi fikade, alla utom jag för jag hade med mig lite vindruvor så dom satt jag och mumsade på. Är så himla stolt över mig själv som stod emot alla dessa goda kakor...gjorde mig inte så mycket att de stod där på bordet men visst hade det varit gott med någon cocosboll :)
Sen kollade vi även på Melodifestivalen men vad blir det?????
Hur kan Ugglas ens gå vidare till andra chansen...det förstår jag inte.
Tyckte att låt 1 var bäst igår men den tog sig ju inte ens vidare...nej nu blir det skärpning tills nästa gång för vi kan ju inte skicka vem som helst till Eurovisionsfestivalen..eller?

Vad tycker ni om igår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0