Nu så..

..tror jag att jag har packat ner allt.
Det blev mer än jag trodde, förstår inte att vi ska ha me oss så mycket för vi har ju tänkt att shoppa en massa också.
Tur att vi har egen bil upp så vi kan fylla den..Haha!
Nej då, men riktigt så mycket kommer det nog inte att bli.
ur att vi lånade mammas och pappas stora resväska i alla fall för annars hade det blivit en massa små väskor istället.
Har även målat naglarna nu, det fick bli mörkt, mörkt rött...ser nästan svart ut i vissa ljus.
Sen har jag även bytt handväska, kände att det var på tiden.
Har ju haft den förra sen mamma och jag var i Ullared förra året, alltid kul med lite andra väskor.
Ska nog köpa en ny i Stockholm om jag hittar nån fin.

Nej nu ska jag sätta mig framför teven och mysa med mina underbara små kissar.
Kommer att bli tomt att vara utan dom en helg, men sån tur är kommer de ju att få vara kvar hemma eftersom att Emma kommer och bor här med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0