Ny vecka, nya tag

Ja nu kör jag stenhårt i veckan igen.
Idag har jag varit iväg och kört spinning, bokade även det imron så ska ivög kl.19 och köra...bäst att trampa ur benen ordentligt för på onsdag blir det ingen träning för då är det kalas igen.
Min storebror fyller nämligen år då så ska dit vid 19-tiden men har sagt att vi kommer så fort vi kan eftersom jag slutar klockan 18 så vill juh hinna göra mig i ordning litegrann innan :)

Idag gick det i alla fall skit bra på spinning, tyckte det var skit jobbigt men vissa dagar så är det ju så.
Finns ju ingen skönare känsla än efter ett spinningpass i alla fall för man kör verkligen slut på sig...
Efter passet blev det i alla fall hem och hoppa in i duschen, sen blev det lite mat.
Tog en matlåda som jag hade gjort i ordning en annan dag, fick bli laxfilé med dillstuvad potatis...Det har blivit en av mina favoriter :)
Är skönt nu när man varit med i viktklubb.se ett tag för nu har man lite mer koll på olika recept som man verkligen tycker om...Nej nu ska jag inte tjata mer.

Vill även tacka för de fina kommentarerna som ni skickar.
Dom hjälper verkligen till med peppningen och allt så fortsätt gärna med det :)
Nu blir det att kika vidare på nätet och sen blir det nog tillbaka till soffan igen.

Ha en bra måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0