Sådär ja...

Då har jag i alla fall fixat det jag skulle hemma hos mamma och pappa också.
Blev även lite Tv-spel med lillebror också, men tror att han blev glad när jag bestämde mig för att åka hem eftersom jag störde honom när han spelade WOW med sina kompisar...Haha!
Men det är sånt han får ta när man har en storasyster som heter Marlén :)

Nu ska jag i alla fall plocka in lite tvätt kläder som inte har blivit gjort än...
Får se om jag även passar på att vika om lite kläder i min klädeslåda också för annars så finns det risk att jag inte får ner alla kläderna...Oops...

Väntar på att Jerry ska komma hem och hämta mackor också, ska beställa hotellet då när han kommer hem också.
Gud vad skönt...snart bär det iväg!

Nej nu ska jag sätta fart.
Ska juh upp och jobba imorn också..Jobbar 10-14 så det blir en soft fredag :)
Ska till Synsam också och fixa mina glasögon för skruvarna lossnar hela tiden, bäst att fixa det innan dom ramlar dän helt och försvinner. Sen ska jag även till H&M en sväng också och fixa strumpbyxor..

Ha en underbar natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0