Snart hemma

Ja Jerry skickade mess till mig vid 10.30 så nu är de på väg hem...
Har saknat honom som tusan men helgen har ändå rullat på bra fort.
Har ju haft något att göra varje dag så det är ju inte så konstigt!
Blir en massa mys när han kommer hem :)
Ska juh iväg och träna också men det är bara 1 timme så det ska nog gå bra...får skaka rumpan som tusan så ska det nog gå bra. Är skönt att hinna med ett träningspass till innan imorn så det tänker jag inte hoppa över även fast älsklingen kommer hem :)
Haha, schysst av mig, men tror även att Jerry tycker att jag ska gå iväg.
Nej nu blir det soffan och slöa bara tills han kommer hem...

Ha en underbar söndag nu och njut det sista av helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0